מצעים יוקרתיים ממשי

קצת על מצעי משי

המשי העדין והרך שכולנו מכירים הוא סיב טבעי שמופק מהפקעת של טוואי המשי, מין מבוית של עש. השימוש במשי התחיל כבר כששת אלפים שנה לפני הספירה בסין הרחוקה לטובת הביגוד של הקיסר. במרוצת הזמן הפך המשי לפופולארי בכל סין, בהמשך בכל אסיה ובסופו של דבר הגיע גם לרחבי העולם. השימוש במשי כיום נעשה לטובת ייצור של ביגוד איכותי, צעיפים דקיקים וכמובן – מצעים. מצעי המשי נחשבים לסמל של יוקרה עד היום ושימוש בהם משפר את איכות השינה של אנשים רבים ברחבי העולם.

Free Top view of hand of crop anonymous female on soft silk creased bed sheet at home Stock Photo

אז מה הופך אותם לכל כך מיוחדים?

אז נכון, זה לא סוד שמצעי המשי נחשבים ליוקרתיים במיוחד, אולי ליוקרתיים ביותר שישנם כיום. צורת הייצור המדויקת והמיוחדת הופכים אותם לעדינים, נעימים למגע ויפהיפיים. אז מה בעצם הופך אותם לכאלה ייחודיים?

עמידים לאורך זמן

מצעי המשי עשויים מחומרים איכותיים במיוחד שמאפשרים למי שרוכש אותם להנות מהם לתקופת זמן ממושכת במיוחד. מצעי משי, כאשר מטפלים בהם כמו שצריך יכולים להישמר כעשור ואפילו יותר. מרבית מצעי המשי כיום ניתנים לכביסה ובתחזוקה פשוטה ושוטפת תוכלו לשמור עליהם בקלות.

בעלי מגע רך ומפנק

זה לא סוד שאולי הדבר הכי מיוחד במצעי המשי הוא המגע הנעים שלהם. מצעי המשי הם רכים במיוחד, נעימים למגע ובעלי תחושה עדינה ומיוחדת. המגע הרך של המצעים המיוחדים האלה הופך אותם לאידיאלים עבור אלו מאיתנו שרוצים להנות משינת לילה מפנקת במיוחד.

Free Books and bed table laying on double bed Stock Photo

וויסות טמפרטורת הגוף

מי מאיתנו לא מכיר את ההתלבטות אם לרכוש מצעים חמים או קרירים, אבל כשמדובר במצעי משי – לא צריך לבחור. מצעי משי מווסתים את טמפרטורת הגוף שלנו – הם קרים בקיץ וחמים בחורף ולכן מתאימים ממש לכל עונה בשנה.

היפו אלרגניים

עבור אלו מאיתנו שסובלים מאלרגיות, קשה לא פעם למצוא מצעים מתאימים. מצעים ממשי מרחיקים את קרדית האבק ולכן יכולים להתאים גם לסובלים מאלרגיות מביננו, שיוכלו להנות משינת לילה טובה ומפנקת במיוחד.

מעולים לפנים ולשיער

מחקרים מראים ששינה בבד משי מצוינת במניעה של קמטים ומעולה לשיער. בד המשי לעומת כותנה, לא סופג לחות ובכך מונע חיכוך והתייבשות של השיער. בנוסף, כיוון שמשי לא סופג לחות, הוא בריא יותר לעור הפנים מאשר מצעי הכותנה.

מגיעים במגוון אפשרויות

מצעי המשי כיום מגיעים בשלל אפשרויות עיצוביות שיכולות להתאים לכולנו. תוכלו לבחור במצעי משי עם סגנון עדין, יוקרתי או אלגנטי – הכל תלוי בכם ובסגנון העיצובי האישי שלכם. בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0