מהי כותנה מצרית?

קצת על הכותנה המצרית

מצרים הרחוקה התהדרה בהוד ויוקרה במרוצת הזמן ועד היום נשארה עבור אנשים ברחבי העולם מדינה מסתורית אפופה באווירה מיוחדת למדיי. ולכן, זה לא ממש מפתיע שהמצרים מתהדרים גם בכותנה המופלאה שלהם. הכותנה המצרית נחשבת כיום ללא ספק לכותנה מהאיכותיות ביותר שנמצאות בשוק. סגולותיה של הכותנה המצרית נובעים האריגה הצפופה, משך גידול הסיבים הארוך שמאפשר לה להשתבח, הקטיפה הידנית שמאפשרת לסיבים להיוותר שלמים וארוכים והאיכות הלא מתפשרת של חומרי הגלם. ולכן, זה לא ממש מפתיע שכיום יותר ויותר אנשים בוחרים ללכת על מצעים מכותנה מצרית ולהנות מחווית שינה לא מתפשרת.

מהם היתרונות בכותנה המצרית?

בהתאם לסגולות המיוחדות של הכותנה המצרית, זה רק הגיוני שהיא מאופיינת ביתרונות רבים שהופכים אותה לכל כך מופלאה. אז מה מיוחד בעצם בכותנה המצרית?

רכות לא מתפשרת

כיוון שהכותנה גדלה בתקופת זמן ממושכת, היא מסגלת לעצמה רכות וגמישות מדהימות שישדרגו את רמת השינה שלכם בכמה רמות. לעיתים שינה במצעי כותנה מצרית מדומה לכניסה למעין ענן נעים ושקט, שכיף לשהות בו.

עוצמה וגמישות

האריגה הצפופה של סיבי הכותנה מקנים למצעי הכותנה המצרית תכונות של עוצמה וגמישות. מדובר במצעים חזקים במיוחד שנעים להשתמש בהם.

איכות ועמידות לאורך זמן

באופן לא ממש מפתיע, כיאה לכל מוצר שעשוי מהחומרים האיכותיים ביותר – מצעים שעשויים מכותנה מצרית הם חזקים ובעלי משך חיים ממושך. כלומר, החוויה של רכות המצעים האיכותיים האלה צפויה ללוות אתכם עוד זמן ממושך מרגע הקנייה.

מה בעצם ההבדל ביחס לכותנה רגילה?

ההבדל העיקרי בין הכותנה המצרית לרגילה נובע ממרקם הבד, אורך הסיבים והצפיפות של הסיבים בבד. בד איכותי מאופיין באריגה צפופה יותר של הסיבים שמקנה לו עוצמה לצד גמישות ורכות. בעוד שבסדיני כותנה סטנדרטים יש 120-180 סיבים לאינץ' רבוע, בסדיני כותנה מצרית הטווח נע בין 300-1200 אינץ' – ובהתאם לכך, תחושת הרכות שאנחנו כל כך מחפשים בחוויית השינה שלנו. אם אתם מחפשים חווית שינה לא מתפשרת, מוכנים להשקיע ורוצים להנות מסט שילווה אתכם עוד שנים ארוכות – כנראה שמצעי כותנה מצרית שווים את ההשקעה!

איך נדע שמדובר אכן בכותנה מצרית?

אמנם ניתן למצוא במבחר חנויות ורשתות ברחבי העולם מצעים ופרטי טקסטיל אחרים שעשויים מכותנה מצרית, אבל בפועל לא תמיד יהיה פשוט לדעת שמדובר בדבר האמיתי. חברות שמייצרות פריטים שעשויים מכותנה מצרית יציגו תווית או חותמת על המוצר, שיקלו במלאכת הזיהוי ובכך יאפשרו לכם לרכוש את המוצר האיכותי. בנוסף, תוכלו לזהות את הכותנה המצרית על בסיס התחושה האוורירית, הרכות, הגמישות והעמידות. תתחדשו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0